حسینِ من.....

بیا و این دل شکسته را بخر...
حسینِ من....
مسافر جامانده را با خود ببر....

السلامُ علیک یا ابا عبْدالله الحسین

 

سلام آقا,سلام خدای احساس……………………

.درمون درد من,حضرت عباس……………………

.صد دفعه گفتم و دوباره میگم…………………

.آقای من,آقای خوبه دنیاس………………………

.اون هنوزم فکر یه قطره آبه……………………

.به فکر اون بچه ایه که خوابه……………………

.به فکر اونیه که از تشنگی……………………

.لباش ترک خورده,حالش خرابه……………………

 

.السلام و علیک یا قمر بنی هاشم



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت11:20---29 آذر 1393
یه دعا واست میکنم بگو آمین ،

امیدوارم فقط یه جا تو زندگیت تو دو راهی بمونی ،اونم بین الحرمین باشه که

ندونی بری حرم امام حسین"ع" یا حرم ابوالفضل "ع"
پاسخ:الهی آمین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393برچسب:, | 17:38 | نويسنده : آتریسا |